سئو سایت خبری چیست

سئو چیست SEO چیست آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو متمم

از دیگر مواردی که عنوان سئو شما را جذاب و بهینه می‌کند، استفاده از عدد یا عباراتی مانند بهترین، راهنما، راهکار و جزئیاتی از این دست می‌باشد. در هنگام نوشتن عنوان محتوای خود توجه کنید که تعداد حروف کمتر از 55 کاراکتر نبوده و حتما آن را با تگ h1  نشان دهید. در این مقاله از سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ جینجر، ما به شما نحوه استفاده از سئو را آموزش می‌دهیم تا بتوانید به‌راحتی و با اطمینان بیشتر در جستجوهای گوگل و سایر موتورهای جستجو موفق باشید. گوگل که یکی از بزرگترین موتورهای جست و جو است به طور کلی از سه مرحله برای شناسایی یک صفحه و کلمه استفاده می‌کند که شامل خزیدن یا Crawl، فهرست‌بندی یا Index و رتبه‌بندی یا Ranking است. همانطور که از نام آن پیداست، این کسب و کارها در فضای مجازی خدمات ارائه می‌دهند و قصد آنها از فعالیت این است که افراد بیشتری از خدمات آنها مطلع شده و از آن ها استفاده نمایند. از جمله سایت‌های خدماتی می توان به کسب و کارهایی اشاره کرد که در زمینه تعمیرات فعال هستند.

بعد از انجام مراحل فوق میتوان گفت حال میبایست روزانه خبر های مرتبط با حوزه خود را منتشر کنید. برای هر مقاله جدید نقشه سایت جدید ایجاد نکنید، بلکه نقشه سایت موجود خود را به روز کنید. در صفحه مربوط به کتاب و ادبیات، عنوان یک خبر توجه شما را جلب می‌کند و روی آن کلیک می‌کنید. ربات‌ها با خواندن این فایل، بررسی می‌کند که آیا این URL مجوز خزیدن دارن یا خیر. تمام منابع سرور در اختیار شماست و به راحتی می‌توانید تغییرات مدنظرتان را اعمال کنید.امنیت، سرعت و پایداری بالا برای میزبانی پروژه‌های بزرگ.

متخصصان پونه مدیا آماده اند تا راهنمایی های لازم را برای سئو خبرگزاری شما ارائه کنند. همین امروز با ما تماس بگیرید و اولین قدم برای موفقیت سایت خبری خود را بردارید. Google Ads Keyword Planner یکی از بهترین ابزارهای رایگان برای کیورد ریسرچ است که توسط خود گوگل ارائه شدهه است. این ابزار در ابتدا برای کمک به تبلیغ‌کنندگان Google Ads طراحی شد، اما به دلیل دقت بالا و اطلاعات مفیدی که ارائه می‌دهد، به یکی از ابزارهای پرکاربرد برای سئو هم تبدیل شده است. برای بهینه‌سازی این کلمات، مطمئن شوید که صفحات کلیدی سایت شما به‌راحتی در نتایج جستجو قابل دسترسی باشند.

فرآیند دسته بندی در سایت جز مهمی از سئو سایت خبری به حساب می آید که باید با ایجاد دایرکتوری یا ساب دامنه های مختلف اجرا شود. برای بهینه سازی سایت های خبری باید کتگوری های منظم و مشخصی وجود داشته باشد که هر کدام نیز باید براساس زمان و تاریخ انتشار مرتب شوند. همچنین این دسته بندی ها باید دارای زیرشاخه های مخصوص مانند اخبار داخلی یا خارجی، تصاویر ورزشی، مقالات تخصصی و دسته های دیگر بخش بندی شوند. نمایش اخبار در دستگاه‌های هوشمند باید بدون مشکل باشد زیرا اکثر کاربران اخبار را در گوشی خود مطالعه می‌کنند. اگر سایت خبری نتواند در این مورد تجربه کاربری خوبی را منتقل کند رتبه بالایی در سرچ گوگل نمی‌گیرد.

با تکنیک‌های کلاه خاکستری تنها حرفه‌ای‌ها می‌توانند به موفقیت برسند به همین دلیل همه افراد نباید صد در صد به آن اعتماد نمایند. برخی از کسب و کارها از این روش با تاکید بیشتر روی رویکرد کلاه سفید استفاده می‌کنند و به نظر می‌رسد که نتیجه خوبی می‌دهد. کلاه خاکستری زمانی مشکل ساز می‌شود که اتکا بیشتری به تکنیک‌های کلاه سیاه باشد. سئو (SEO) مخفف عبارت ان گلیسی Search Engine Optimization است و به معنای “ بهینه سازی موتور های جستجو “ است. SEO کمک می‌کند مخاطب از بین تمامی مطالب و سایت‌های مشابه به سایت شما راهنمایی شود. جستجوی ارگانیک به تمام نتایج جستجوی غیرپولی اشاره دارد که موتورهای جستجو بر اساس الگوریتم‌های خود ارائه می‌دهند.

بهینه‌سازی URL، فرآیندی است که به منظور بهبود ساختار و محتوای URL صفحات وب برای موتورهای جستجو مانند گوگل انجام می‌شود. این کار به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا محتوای صفحات شما را بهتر درک کنند و در نتیجه، رتبه بالاتری در نتایج جستجو به آنها می‌دهند. به روش‌های غیرقانونی و مخرب برای کسب رتبه بهتر سایت، سئو کلاه‌ سیاه گفته می‌شود. این روش‌ها شامل استفاده از محتوای کپی شده، خرید لینک‌هایی باکیفیت پایین، ثبت کامنت‌های اسپم و استفاده از تکنیک‌های مختلفی همچون پنهان‌کردن محتوا و استفاده از صفحات پر از کلمات کلیدی هستند. استفاده از سئو کلاه‌سیاه در بلندمدت می‌تواند باعث پنالتی شدن وب‌سایت توسط موتورهای جستجویی شده و به‌جای بهبود رتبه، باعث کاهش رتبه وب‌سایت می‌شود. موتورهای جستجو روز به روز در حال هوشمندتر شدن هستند، اما نیاز به کمک ما نیز دارند.

یکی از مواردی که برای سایت‌های خبری بسیار آسیب‌زا است محتوای تکراری است. برای انتشار سریع یک خبر، محتوای سایت‌های دیگر را کپی نکنید زیرا گوکل این محتوا را شناسایی کرده و از نتایج حذف می‌کند. یکی از راه‌هایی که می‌توانید ترندهای روز را پیدا کنید استفاده از گوگل ترندز است. برخی ابزارهای رایگان مثل ahref هم به شما کمک می‌کنند تا کیورد ریسرچ را انجام دهید. مثلا در ادامه برای کیورد اخبار ورزشی تعدادی کیورد مرتبط را از ahref دریافت کردیم. بعد از طراحی سایت خبری برای اینکه ترافیک سایت خبری خود را افزایش دهید باید اقدامات زیر را انجام دهید.

همچنین، محتوای باکیفیت و ارزشمند که پاسخگوی نیازهای کاربران باشد، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. تاریخچه سئو به دهه ۱۹۹۰ بازمی‌گردد، زمانی که موتورهای جستجویی مانند Yahoo و AltaVista محبوب بودند. با این حال، برخی وب‌مسترها شروع به استفاده نادرست از این تکنیک‌ها کردند، مانند پنهان کردن کلمات کلیدی در پس‌زمینه صفحات وب، که منجر به تغییرات در الگوریتم‌های موتورهای جستجو شد. بگذارید صادقانه بگویم، سرعت وبسایت خبری مهم تر از دیزاین و حتی تجربه کاربری است. اصلا به همین دلیل است که خود گوگل پروژه AMP را برای کاربران موبایل راه اندازی کرده است که با کاهش فایل های CSS سرعت لود صفحه را بسیار بالا ببرد.

ابزارک «Crawled Pages» نیز تعداد صفحات کرال‌شده و صفحات بدون مشکل و مشکل‌دار را نشان می‌دهد. در این بخش، درخواست‌های خزش را بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف دارید که آن‌ها را در جدول زیر می‌بینید. با کلیک روی هر یک از درخواست‌ها در سرچ کنسول، می‌توانید تاریخ و URLهای کرال‌شده را ببینید. تنها برای آن میزان از منابع سخت‌افزاری که نیاز دارید هزینه می‌پردازید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های غیر موجه، در ابتدای فعالیت وب سایت خود، نخواهید داشت. یکی از ابزارهایی که می‌توانید برای بررسی و شناسایی PBNها استفاده کنید، Ahrefs است. با استفاده از این ابزار، می‌توانید به راحتی اطلاعاتی مانند Referring Domains (دامنه‌های ارجاع‌دهنده) و ترافیک سایت‌ها را بررسی کنید.

مفاهیم کلیدی شامل کلمات کلیدی، تولید محتوای با کیفیت، لینک‌سازی، بهینه‌سازی فنی، سئو روی صفحه و خارج از صفحه، و آنالیز مداوم است. با اجرای صحیح این اصول، کسب‌وکارها می‌توانند دیده‌شدن بیشتری در دنیای دیجیتال بدست آورند و به اهداف بازاریابی خود دست یابند. سئو یا Search Engine Optimization، به معنای بهینه‌سازی موتور جستجو است. به زبان ساده، سئو مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و روش‌هاست که به بهبود رتبه وب‌سایت شما در نتایج موتورهای جستجو (مانند گوگل) کمک می‌کند. وقتی کاربران کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار شما را جستجو می‌کنند، اگر سایت شما به درستی بهینه شده باشد، در نتایج اولیه نمایش داده می‌شود.

در بخش قبلی نمونه‌ای از سایت‌های خبری مطرح را به‌عنوان مثال آوردیم که برای دسترسی راحت به حوزه‌های خبری مختلف، آن‌ها را در قسمت بالایی سایت (یعنی اولین جایی که کاربر با آن مواجه می‌شود) دسته‌بندی کرده بودند. مانند فاکتورهای سئو که ما از تمام آنها مطمئن نیستیم برای رتبه بندی سایت های خبری نیز فاکتورهایی وجود داد که بر اساس تحقیقات متخصصان سئو بهتر است شما در سایت خبری خود از آنها پیروی کنید. کاربران این کلمات را زمانی جستجو می‌کنند که آماده خرید یا انجام یک اقدام مشخص هستند. عبارت‌هایی مثل «خرید آیفون ۱۶»، «سفارش آنلاین عطر» و «تخفیف کفش ورزشی» کلمات کلیدی تراکنشی به حساب می‌آیند. بله، بودجه خزش بالاتر، صفحات را سریع‌تر ایندکس و رتبه‌بندی می‌کند و استراتژی‌های سئو را زودتر به نتیجه می‌رساند.

خصوصاً با توجه به توسعه‌ی الگوریتم‌های جستجو و هوشمندتر شدن موتورهای جستجو، عملاً همه‌ی کسانی که مستقیم و غیرمستقیم در وب‌سایت یک کسب و کار نقش ایفا می‌کنند، لازم است با اصول و مبانی و منطق سئو آشنا باشند. نوشتن برای موتورهای جستجو به معنای تنظیم متن‌های بی‌معنی، تزریق بی‌خاصیت کلمات کلیدی در متن‌ها، ارائه‌ی لینک‌های بدون کاربرد، وادار کردن کاربران به کلیک و کارهایی از این دست بود. White Hat Seo یا سئو‌ی کلاه سفید برخلاف سئو‌ی کلاه سیاه، به معنی پیروی از قوانین و مقررات و عمل کردن در چارچوب راهبرد‌های موتور‌های جستجو است. به بیان دیگر، سئو‌ی کلاه سفید شامل هرگونه اقدامی است که در عین رعایت شرایط استفاده از خدمات موتور‌های جستجو، به بهبود رتبه بندی سایت در صفحات نتایج موتور‌های جستجو منجر گردد. یکی از مهمترین درخواست های کارفرما ارائه تضمین برای رسیدن به رتبه 1 در کلمات کلیدی هدف است در حالیکه این کار کاملا اشتباه و حتی غیرقانونی است.

بنابراین، بدون داشتن منابع لازم برای طبیعی‌سازی و مدیریت دقیق شبکه، ورود به این روش بسیار خطرناک خواهد بود. PBNها به عنوان یک روش مصنوعی لینک‌سازی شناخته می‌شوند که تنها با هدف دستکاری رتبه‌بندی‌ها در نتایج جستجو ایجاد می‌شوند. این موضوع با اصول گوگل مبنی بر نمایش محتوای ارزشمند و طبیعی مغایرت دارد. هرگونه تلاش برای دستکاری لینک‌ها طبق مستندات گوگل یک تخلف محسوب می‌شود. فعالیت‌هایی شامل شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند، آنالیز رقبا، تدوین استراتژی محتوایی، تولید محتوای ارزشمند، برچسب‌گذاری و دسته‌بندی موضوعی، لینک‌سازی داخلی و … را می‌توان بخش مهمی از فرآیند بازاریابی محتوا دانست.

در واقع در حال حاضر تمامی کسب و کارهای اینترنتی و حتی غیر اینترنتی در تلاش هستند که در نتایج گوگل برای خود جایگاهی رو کسب کنند، برای همین است که بر اهمیت سئوی سایت ها روز به روز افزوده می شود. هزینه ی سئو برای هر وب سایت منحصر به فرد است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. هر چقدر رقابت در یک حوزه بیشتر باشد، بهینه سازی و رسیدن به رتبه های برتر برای آن کلمات کلیدی سخت تر و پرهزینه تر خواهد بود. وب سایت های بزرگتر با صفحات بیشتر به زمان و تلاش بیشتری برای سئو نیاز دارند و به تبع آن هزینه ی بیشتری هم خواهند داشت. البته این فقط یک تخمین حدودی است و برای قیمت دقیق تر باید با مشاوران تخصصی جاب تیم تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید. در ماه سوم می‌توانید تمرکز خود را به صورت کامل روی تولید محتوا بگذارید.

در این گزارش، می‌توانید ببینید که چه مقدار از بودجه خزش هدر رفته و چه مشکلاتی سر راه بوده‌است (مانند ریدایرکت‌های دائمی و موقت، محتوای تکراری، سرعت پایین و…). با کلیک روی هر یک از نوارها، لیستی از صفحاتی را می‌بینید که این مشکل را داشته‌است. ضمن این که اگر محتوای به‌روز‌شده‌ای دارید، می‌توانید از تگ برای آن استفاده کنید تا توجه گوگل به آن جلب شود. استفاده از لینک‌های PBN ممکن است برای سئو مفید باشد، اما اگر به درستی انجام نشود، خطر پنالتی شدن توسط موتورهای جستجو وجود دارد. اگر لینک‌های PBN سمی به وب‌سایت شما اضافه شده‌اند، می‌توانید از ابزار Disavow گوگل استفاده کنید. این ابزار پیشرفته به شما اجازه می‌دهد لینک‌های مخرب را نادیده بگیرید تا تأثیری روی پروفایل لینک شما نداشته باشند.

کلیدواژه کلمه یا عبارتی است که کاربران در موتورهای جستجو وارد می‌کنند تا اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند. انتخاب کلیدواژه‌های مناسب و استفاده صحیح از آن‌ها در محتوا بخش مهمی از سئو است. تحقیق و تحلیل کلیدواژه‌ها می‌تواند به تعیین کلیدواژه‌هایی کمک کند که بیشترین حجم جستجو و کمترین رقابت را دارند. بودجه خزیدن به تعداد صفحات وب‌سایتی که موتور جستجویی مثل گوگل می‌تواند در یک بازه زمانی خاص خزیدن کند، اشاره دارد. بهینه‌سازی بودجه خزیدن به منظور اطمینان از این است که صفحات مهم وب‌سایت شما به خوبی شاخص‌گذاری شوند.

با استفاده از یک تگ بخصوص می توانید تمامی محتواهایی که در یک موضوع هستند را در کنار هم بیاورید. به عنوان مثال 50 خبر در مورد هوشنگ ابتهاج در سایت قرار گرفته است؛ اگر در زیر هر محتوا و خبری تگ “هوشنگ ابتهاج” خورده باشد شما دارای صفحه ای هاب هستید که تمامی اخبار و مقالات در مورد او را گردآوری کرده است. با انتشار منظم محتوا در طول روز، کاهش فایل های جاوا اسکریپت، درخواست پینگ ایندکس به گوگل و ادامه این فعالیت طی چند ماه می توانید سرعت ایندکس خوبی را در سایت خبری خود تجربه کنید. در مقاله سئو و برندسازی هم به اهمیت و ارتباط این 2 موضوع اشاره کردم و گفتم که هر چقدر قدرت برند شما بیشتر باشد، به دلیل توجه بیشتر کاربران به شما قدرت سئو سایت تان هم افزایش پیدا میکند. در این تکنیک کلمات و خبرهایی که برای تان سئو شدنش بسیار اهمیت دارد را باید در بازه های زمانی کوتاه آپدیت کنیم. مثلا یادم هست برای حادثه پلاسکو، یکی از سایت های خبری با یک خبر کامل به لینک 1 گوگل رسیده بود، اما جالب اینجا بود که برای اینکه مبادا رتبه اش را از دست بدهد، شاید هر 10 تا 30 دقیقه یک بار، یک آپدیت برای آن منتشر میکرد و خبر را کامل تر میکرد.

همانطور که می‌دانید فایل robot.txt دستورات برنامه‌نویسی را در خود دارد که در هاست سایت شما آپلود می‌شود. کاربرد این فایل، ارتباط با ربات‌های موتور جستجو است و تلاش می‌کند تا شما بتوانید نسبت به رفتار کراول‌های گوگل یک کنترل نسبی داشته باشید. با استفاده از robot.txt می‌توانید از خزنده‌های گوگل بخواهید تا برخی از صفحات وب‌سایت شما ایندکس نکند. سئو خارجی شامل فعالیت‌هایی مانند لینک‌سازی، اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی، مطبوعات و تبلیغات خارجی می‌شود. به عنوان مثال شما می‌توانید با تبلیغات در اینستاگرام و انتشار لینک صفحات مهم وبسایت خود در این شبکه اجتماعی‏، ترافیک سایت خود را افزایش دهید. حقیقت اینه هنوز هیچ شرکتی در زمینه سئو نتوانسته روش قیمت گذاری دقیقی رو تعیین کنه حتی شرکت های سئوی مطرح جهان هم با استفاده از تکنیک هایی که در ادامه می گم قیمت سئو و بهینه سازی یک سایت رو مشخص می کنند.

با تولید محتوای با کیفیت و انتشار آن در سوشال مدیا مانند اینستاگرام، می‌توانید سرنخ‌های جدیدی برای خود ایجاد کنید که راغب شوند به سایت شما مراجعه کرده و از خدمات شما دیدن کنند. به موازات فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، باید محتوای سایت خود را نیز ارتقا دهید تا سرنخ‌هایی که به سایت شما مراجعه می‌کنند با سایت کامل و قوی مواجه شوند. وقتی شما از نظر مشتری کسب و کاری باشید که می‌تواند تمام نیازهای آن را برآورده کند، تعامل بیشتری با شما ایجاد می‌کند. اهمیت سئو سایت در این است که شما را به عنوان سرنخ‌های بالقوه نشان می‌دهد و شرایطی را فراهم ‌کند که با افراد مختلف با شما تعامل کنند. اگر مایحتاج کاربران را تامین کنید، به منبع قابل اعتماد مشتری تبدیل می‌شوید که می‌توان به آن تکیه نمود.

یکی از مهم‌ترین گزارش‌های این زمینه «The Best Pages by Incoming Links» است. چراکه همان‌طور که اشاره کردیم، لینک‌های داخلی از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر کرال باجت است.در این بخش می‌توانید ببینید کدام صفحات بهترین لینک‌سازی و در واقع بهترین وضعیت را برای کرال‌شدن دارد. در این گزارش وضعیت لینک‌های داخلی مرتبط با صفحات ریدایرکت‌شده را می‌بینید. اگر لینک داخلی به صفحه‌ای دارید که ریدایرکت شده، بهتر است لینک را از اساس به همان صفحه مقصد بدهید تا ربات‌های خزنده مسیر کمتری را طی کند. آشنایی با SEO و فلسفه آن، چیزی نیست که مختص برنامه‌نویسان و طراحان سایت باشد.

این فرآیند شامل شناسایی و تجزیه‌وتحلیل کلمات یا عباراتی است که افراد هنگام جستجو از آن‌ها استفاده می‌کنند. اگر بودجه کم و زمان زیادی دارید، بد‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید، رجوع به مراکز ارائه دهنده خدمات سئو‌ی کار‌نا‌بلد و غیر‌حرفه‌ای است. اگر به بهبود سئو‌ی سایت خود علاقه‌مندید، اما نمی‌توانید از خدمات سئو‌ی مشاوران و مراکز عالی رتبه بهره ببرید، نگران نباشید. بسیاری از مواقع سئوکاران از عدم اطلاعات و دانش افراد استفاده می‌کنند و پروسه سئو را برای دریافت مبلغ بیشتر به تعویق می‌اندازند. همیشه تلاش کنید حتی اگر سئو سایت خود را به افراد دیگر می‌سپارید، اطلاعات متوسطی در زمینه سئو داشته باشید تا از پروسه سئو سایت خود به طور کامل آگاه باشید.

یعنی چه؟ باز هم باید به آن گفته قبلی برگردم که سایت های خبری هدف شان نگاه داشتن هر چه بیشتر مخاطبان در سایت است. بعد از تعیین دسته بندی ها، تگ مربوط به آنها را به مقالات مربوط بزنید. بعد از این، سعی کنید در هر مقاله مرتبطی که صحبت از یارانه ها شد، به این تگ لینک بدهید. حتی برای افزایش احتمال کلیک کاربر، میتوانید از او به شکل متنی درخواست کنید که برای خواندن مطالب بیشتر، وارد صفحه دسته بندی شود. به این ترتیب ممکن است وارد صفحه مورد نظر شده و با کلیک روی مقالات آن، زمان بیشتری در سایت تان باشد.

به طور کلی سئو به انواع داخلی، خارجی، تکنیکال و محلی تقسیم می‌شود که با تاثیرگذاری در هر قسمت باعث ارتقا رتبه سایت در گوگل می‌شوند. استفاده از تگ (Tag) به هدف راهنمایی کاربران در یافتن مطالب مرتبط انجام میگیرد. اگر بخواهید از این کار به تعداد زیاد استفاده کنید سبب سردرگمی کاربر شده و با گذشت زمان از تعداد بازدیدکنندگان کم می شود. همچنین زیاد بودن صفحات بی استفاده موجب نادیده گرفته شدن صفحات اصلی سایت و گمراه کردن روبات های گوگل خواهد شد که همین کار عملکرد سئو سایت خبری را به شدت کاهش می دهد. تعریف سئو چیست؟سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو، مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و استراتژی‌هاست که به منظور بهبود دیده‌شدن یک وب‌سایت در نتایج موتورهای جستجو استفاده می‌شود. برای موفقیت سایت خبری‌تان و افزایش اعتبار و اعتماد بیشتر کاربران بهتر است از شبکه‌های اجتماعی یا سوشال مدیا نیز برای نمایش اخبار خود به طور پیوسته استفاده کنید.

این دو مورد به طور خاص به ویژگی‌های اصلی PBNها اشاره دارند و به صراحت آن‌ها را به عنوان اسپم شناسایی می‌کنند. لینک‌های Dofollow سیگنال‌های قوی به گوگل ارسال می‌کنند و مستقیماً در بهبود رتبه تأثیر دارند. در مقابل، لینک‌های Nofollow، که معمولاً در کامنت‌ها، تبلیغات یا رپورتاژ آگهی استفاده می‌شوند، اثرگذاری کمتری بر سئو دارند. اگر چه به نظر نمی‌رسد تاکید بر اهمیت SEO چندان ضروری باشد،‌ اما بد نیست مروری به برخی آمارهای منتشر شده درباره موتورهای جستجو داشته باشیم‌. معمولا زمانی‌که به دنبال یادگیری نکته یا موضوع خاصی هستید با یک مقاله آموزشی در حوزه سئو مواجه می‌شوید که اطلاعات دقیق ولی محدودی را در همان زمینه به شما عرضه می‌کند.

استفاده از تکنیک‌های سئو درجهت رضایت مشتریان و پیروی از استانداردهای معرفی شده توسط گوگل برای رسیدن به جایگاه برتر در نتایج جستجو را سئو کلاه سفید می‌نامیم. متن H1 یا عنوان اصلی در بالای صفحه شما قرار گرفته است و به افراد قبل از ورود به صفحه، عنوان اصلی نمایش داده می‌شود. شما باید در این قسمت نیز کلمه کلیدی اصلی را قرار دهید و از عنوانی استفاده کنید که افراد به آن جذب می‌شوند. بااین‌حال، در صورت استفاده از روش‌های کلاه خاکستری بیش از حد، ممکن است باعث پنالتی شدن وب‌سایت شود. به‌عبارت‌دیگر، سئو کلاه خاکستری روش‌های قانونی و مجاز هستند، اما در صورت استفاده نامناسب ممکن است به ضرر وب‌سایت تمام شود. تکنیک‌هایی که در آن سئو به‌صورت مجاز و قانونی رعایت می‌شود کلاه خاکستری می‌گویند.

فرض کنید به‌عنوان مخاطب حوزه کتاب و ادبیات، وارد سایت خبری ایرنا می‌شوید؛ با کلیک روی دسته «فرهنگ»، موضوعات مختلف این حوزه برای شما نمایش داده می‌شود. این کلمات معمولا رقابت کمتری دارند و راحت‌تر در نتایج جستجو رتبه می‌گیرند. به‌علاوه، نرخ تبدیل بالاتری هم دارند؛ چون کاربر دقیقا همان چیزی را می‌خواهد که شما ارائه می‌دهید. کلمات کلیدی متوسط، در مقایسه با کلمات کلیدی کوتاه، نتایج دقیق‌تری ارائه می‌دهند و همچنان از میزان جستجوی نسبتاً بالایی برخوردارند. عباراتی مانند «توپ آدیداس»، «تبلت سامسونگ» و «لباس ارزان» نمونه‌هایی از این نوع کلمات هستند.

محتوای هاب نیز بخصوص برای درگیر کردن ذهن مخاطب و افزایش میزان زمان ماندگاری در وبسایت بسیار جذاب است. حتما در مقاله ای مجزا به انواع سبک های محتوایی و البته نحوه نگارش محتوای هاب خواهیم پرداخت. در این سایت ها یکی از مهم ترین مسائل این است که سردبیر سایت با اصول سئو آشنا باشد و نه اصول سردبیری در روزنامه و سبک های چاپی. تازه بعد از اینکه فرد مناسبی را پیدا کردید باید به سراغ دبیر ها و افرادی برای درج اخبار بگردید که توانایی کار مداوم و بر اساس دانش روز سئو را در سایت دارند. با توجه به اینکه سایت شما خبری است و ماهیت آن انتشار اخبار است باید بیشتر به درج اخبار بپردازید.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و دیگر پلتفرم‌ها می‌تواند در ایجاد ترافیک برای وبسایت موثر باشد، اما منبع اصلی سایت‌ها موتورهای جستجو هستند. نتایج طبیعی درصد زیادی از ترافیک را به طور معمول کسب می‌نمایند، اما سئو فرصت کسب ترافیک 20 برابری نسبت به تبلیغات کلیکی در موبایل و گوگل را ایجاد می‌نماید. بهینه سازی سایت تنها روش بازاریابی است که نتایج آن یک باره مشخص نمی‌شود. اگر دارای محتوایی باشید که مستحق رتبه بالا می‌باشد، ترافیکی کسب خواهید کرد که در طول زمان نیز افزایش پیدا می‌کند. تولید محتوای با کیفیت، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو، حضور در شبکه‌های اجتماعی و… از ارکان اساسی در استراتژی سئو و دیجیتال مارکتینگ است.

اطلاعاتی که این ابزار ارائه می‌دهد شامل حجم جستجوی ماهانه، میزان رقابت و پیشنهاد قیمت برای هر کلیک (CPC) است. این داده‌ها به شما کمک می‌کنند تا کلمات کلیدی مناسب‌تری برای محتوای خود انتخاب کرده و حتی استراتژی تبلیغاتی موثرتری تدوین کنید. ساخت PBN در شرایطی که زمان و هزینه کافی برای ایجاد و نگهداری آن وجود نداشته باشد، ریسک بسیار بالایی دارد. اگر از دامنه‌های بی‌کیفیت، هاست‌های مشترک یا محتوای تکراری استفاده شود، احتمال شناسایی شبکه توسط گوگل افزایش می‌یابد. همچنین، عدم نظارت منظم بر شبکه و به‌روزرسانی محتوای آن می‌تواند منجر به کاهش اعتبار لینک‌ها و دریافت جریمه‌های سنگین از سوی موتورهای جستجو شود.

با خواندن تکنیک های ادامه مقاله به خوبی متوجه میشوید که سئو کردن سایت خبری نسبت به دیگر انواع سایت، تفاوت های بسیار زیادی دارد. بنابراین پیشنهاد میکنم حتی اگر کمی تخصص در دنیای سئو دارید، صرفا با استناد به آن اقدام به سئو سایت تان نکنید و این مقاله را کامل بخوانید. پیشنهاد می کنیم برای اینکه با انواع سئو آشنا شوید مقالات آموزش سئو سایت فروشگاهی و سئو سایت آگهی را برای درک عمیق تری از مدل ها و تفاوت روش های سئو مطالعه و بررسی نمایید. چراکه برای موفقیت در گوگل، روش های مختلفی برای حوزه های مختلف می بایست در پیش گرفت تا در نتایج بالای گوگل قرار بگیرید و قطعا یک روش برای موفقیت در گوگل وجود ندارد. در این بخش مشکلاتی که بر سر راه سئو و بهینه سازی سایت خبری وجود دارد را به همراه نکاتی برای رفع آنها آورده‌ایم. یک معماری خوب سایت شما را برای کاربران و کرول موتورهای جستجو قابل ردیابی می‌کند.

گوگل ادوردز یا به انگلیسی Google Adwords یک سرویس از موتور جستجوی گوگل است که با استفاده از آن می توانید با پرداخت هزینه در رتبه های مختلف گوگل قرار بگیرید. این هم یکی دیگر از دلایل بسیار مهمی است که سایت ها دوست دارند در نتایج طبیعی گوگل حضور داشته باشند تا اینکه بابت اون هزینه پرداخت کنند و نتیجه چندان جالبی هم دریافت نکنند. حال فرض کنید که کاربران زیادی کار شما رو تکرار کنند حال اگر این سایت در اون کلمه اگر به فرض جایگاه ۵ گوگل بوده، الگوریتم RankBrain به اون جایگاه بهتری خواهد داد. کلاه خاکستری شامل قوانینی است که توسط گوگل قابل مجازات نیستند، اما خیلی هم مورد تایید گوگل نمی‌باشند. افرادی از این تکنیک‌ها استفاده می‌نمایند که به قوانین پایبند نیستند، اما خیلی هم نمی‌خواهند کار غیر قانونی انجام دهند.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/